Pages

Monday 26 September 2011

Genaplah Usia AKU 2O Tahun

Alhamdulillah, syukur kepada yang Esa kerana masih memanjangkan nyawa dan membenarkan aku bernafas di bumiNya ini. Pada 24 September 2011 (Sabtu) bersamaan 26 Syawal 1432H, genaplah usia aku 2O tahun. Muda lagi kan ? Masih remaja! aha

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan jutaan berbanyak-banyak terima kasih kepada Anis Farhan, Saheenah Bee, Dye Nurul & Abdussomad Ruddin kerana meng'create "Surprise Birthday Party" dan Hadiah yang diberi. tidak lupa juga kepada rakan2 facebook yang mendoakan kebahagiaan aku. Semoga ulangtahun kelahiran pada syawal kali nie menambah keberkatan melimpah ruah rahmatnya...InsyaALLAH :D ..aku appreciate sangat2..btw, THANK YOU SOOOO MUCH MUCH MUCH FOR ALL THE SWEET WISHES !!! Love u all. Hehe

Kini dah 20 tahun. Aku perlu segera mengejar apa yang termampu dan menanam azam baru. Moga apa yang aku impikan akan tercapai. Moga apa yang aku usahakan akan berhasil. Moga Allah memberikan aku ‘nur’ keredhaanNya dan semoga aku dapat berubah kepada seorang yang lebih baik. Amin~

"Surprise Birthday Party"






Terima kasih kawan-kawan yang celebrate birthday aku! Thanks you all! 

2 comments: